czwartek, 16 sierpnia 2012

Make yourself comfortable !

              Pewnie niewiele z was wie, że jedną z moich ulubionych rzeczy jest oglądanie pięknych, nowoczesnych wnętrz. Napawają mnie milionami pomysłów co do zmian jakie mogą zajść w moim  pokoju. Każdy najmniejszy szczegół, dodatek jest ważny. Mój pokój nie jest kwadratowy , składa się z dwóch pokojów, dzięki czemu mam do dyspozycji 65 m kwadratowych ;) Od początku pragnęłam urządzić go w stylu paryskim, czyli dominująca biel, eleganckie wykończenia ścian , charakterystyczne pikowane fotele, jednak tak się nie stało. No cóż... może jak wygram w totolotka ;DD Przedstawię wam kilka propozycji, może zachęci to was do porządków, żeby choć trochę przypominały te poniżej...
























Fantastyczne filcowe kuleczki, poniżej widoczny również kolorowy, cudeńko <3







 Oto mój numer 1 jeśli chodzi o design mebli. Pomyślcie tylko jak elegancko byśmy się czuli siedząc w nim wygodnie i popijając poranną kawkę.






oo tak białe deski podłogowe oraz bezpośrednie wyjście "balkonowe" na dwór, coś wspaniałego.





2 komentarze:

  1. Kuleczkowe dywany są naprawdę super, folklorystyczna lampka marzy mi się od dawna, a zdjęcie numer 4 powaliło mnie na kolana. Mój pokój z kolei jest mały, na poddaszu i cały zielony :D I bynajmniej nie przypomina paryskich wnętrz :DD

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh.! Faktycznie piękne wnętrza tych pokoi ! ;).
    Bardzo mi się podobają.
    Na pewno fajnie byłoby tak posiedzieć w takim pokoju i podziwiać każdy mebel i ogółem całe wnętrze. :)
    Masz bardzo dobry gust :) :) .
    a i te zdjęcia ... mrr ;*
    Zachwycające i magiczne

    OdpowiedzUsuń