sobota, 18 sierpnia 2012

Photo - my love !

    Kolejna porcja amatorskich zdjęć, których robienie sprawia mi ogromną frajdę. Pasję mam jedną- taniec ( hip hop ), ale za to niezliczoną ilość hobby. Fotografia uplasowała się gdzieś pomiędzy. Najbardziej lubię robić zdjęcia makro. Wtedy zauważyć można każdy najdrobniejszy szczegół. Nie mam dziś weny, więc muszę was zadowolić zdjęciami ;) 

Piszcie czy moje małe dzieła przypadły wam do gustu.


^
|

Efekt wieczornego spaceru, oczywiście z aparatem ;)







^
|

"Czy te oczy mogą kłamać?" ~ Chyba nie








8 komentarzy:

  1. podobają mi się te zdjęcia ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsze jak dla mnie jest zdjecie z kotkiem ;)
    Chcesz isc na medycyne w Bialymstoku? ;)
    www.czarny-kapturek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale są super!. Piękne. Fajnie,że je dodałaś :)
    Bardzo mi się podobają.
    I mam podobnego kotka ;D ( mój ma zielone oczęta ) xD
    Świetnie Ci wychodzą zdjęcia makro ! ;)
    Fotka z kotem i ostatnia zboża chyba naj ;)
    trudno było wybrać,bo wszystkie genialne.
    Talencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie z kotem jest naj! :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdj z kotkiem najlepsze :)
    obserwuej i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, zaczynam obserwować i zapraszam do mnie:
    colourful-photo.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń