środa, 15 sierpnia 2012


Booka !
Zastanawiacie się pewnie skąd ten tytuł, otóż ... sama nie wiem, w każdym razie dzisiejszy temat należy do książek.
A więc do rzeczy. Nie będę wypisywać "jak to w dzisiejszych czasach młodzież nie pała miłością ku książkom" ponieważ nie mnie to oceniać, acz chcę wam przybliżyć postać pewnej bardzo przyjemnej i z pewnością utalentowanej pisarki, którą jest Ewa Nowak. Imię popularne, nazwisko przeciętne, lecz książki - niezwykłe. Najpierw spodobała mi się  oprawa książek a kiedy sięgnęłam po swoją pierwszą - "Bardzo biała wrona" wciągnęłam się na tyle, że na drugi dzień stałam w bibliotece po następną. Tak samo było z książką " Niewzruszenie", którą ,,połknęłam" w jeden wieczór. Z niecierpliwością czekam na to, aż "Ogon kici" będzie dostępny w księgarni, ponieważ to już ostatnia książka Ewy Nowak, która jeszcze nie zawitała przed moimi oczami ;) Wiele osób twierdzi, że to książki przewidywalne, banalne, ale kiedy widzę takie recenzje czytelników, nawet wielu innych książek, którzy przeczytali pół jednej książki a potrafią całą serię zbesztać z błotem tak naprawdę nie podając konkretnych powodów to ja się pytam " Czy warto kierować się ich zdaniem"? Konkretne opinie pozostawiam dla waszych gustów i czekam na nie z niecierpliwością w komentarzach , życzę miłej lektury ;) 


OTO NIEKTÓRE Z JEJ KSIĄŻEK :











Chciałabym jeszcze dodać nieco od siebie a mianowicie, jak ja kupuję książki. Otóż kiedyś zmuszona byłam, za każdym razem chodzić do księgarni z nadzieją, że w magazynku znajdzie się książka, której poszukuję, kiedy tak się nie działo, wychodziłam z pustymi rękami i zwiędłą miną. Teraz robię to w ten sposób, że  wchodzę na stronę http://www.empik.com/, na której można znaleźć chyba każdą książkę. Kiedy już jestem zalogowana i pewna zakupu klikam opcję DO KOSZYKA a potem KUP. Ważne jest, aby wybrać przesyłkę Odbiór w salonie ( płatność przy odbiorze ), wybieracie tam również księgarnię w waszym mieście, gdzie chcecie odbierać zamówione książki. Na koniec przyjdzie do was mail z wiadomością, kiedy książka będzie gotowa do odbioru i wsio ;) Zazwyczaj na każdej książce można oszczędzić kilka złotych, chociaż rok temu przy zamówionych przeze mnie 3 książkach oszczędziłam 20 zł ;) Jeśli macie pytania piszcie proszę w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Mimo tego, że istnieją strony, na których mozna kupowac książki ja i tak wolę iść do tradycyjnego empiku, przejrzeć książkę i zastanowić się czy na pewno chcę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń